tjohej

Jag har varit vaken länge men har inte dragit mig från sängen förrän nu, söndag vet ni ;)
Dock ingen vanlig söndag, nämligen . . . fars-dag!
Så senare mot kvällen drar jag mig till min farmor&farfar, mysigt.

Jag fick sånt jävla sug efter träning nyss, fan alltså...
Jag måste börja och denna gången på riktigt.
Fast äh, jag vet inte.. tycker det är tråkigt att gymma ensam (?) så därför blir det väl bara friskis och svettis.
Men det får väl duga, om jag köper medlemskort nu så går det ut om typ 2 månader
så lika bra att vänta tills efter nyår men jag vill ju börja nu!

Att ha den här kroppen igen hade inte suttit fel..
Aja, får väl se hur jag gör sockerbollar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0