touch my soul

Nu har jag sovit mina timmar och är nu mänsklig igen med andra ord ;)
Behövliga timmar det där, tänk hur mycket ett par sovitmmar (mer eller mindre) gör.. sick shit!

Hur som helst inatt vaknade jag halv 3 av att jag drömt något,
har bara en svag bild om vad jag drömt men jag trodde (när jag vaknade upp)
4 real att jag va i New York? HAHA!
Sömnen och fantasin tog nog över för ett slag, illa!
Jag som aldrig åkt flygplan under mitt 16 åriga liv,
men har ju många år att kompensera det med.

Ja mina vänner jag har inget att dela med mig av vid den här tiden,
ni får vänta tills vi kommit lite längre in i dagen!






Kommentarer
Postat av: BBBBBBBBESABOSSEN

Tack så mycket! Vad snäll du är :)

2010-11-01 @ 10:53:18
URL: http://bossssenbesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0