30 minutare

Hej på er skumtomtar! Igår kom det lite saker imellan mig och bloggen.
Vi hamnade i en liten fight, Nä skämt å sido men jag hade helt enkelt annat för mig ;)
Annars var gårdagen helt OK, tråkigt väder men jag överlevde..
faktiskt, skakade som ett asplöv av kyla men det gick ser ni.
FAN att man inte är nära vän med väder-guden alltså
så man hade kunnat få vara med lite i spelet och bestämma hur vädret ska se ut.
Om ni träffar på honom så hälsa att jag gärna står över vintern iår!!


Igår hann jag blandannat med att ligga i cancer sängen 30 minuter
och att träna i 1 timme, bra jobbat Julie!
Dock blir jag ju så jäkla rastlös av att ligga still, rör mig hela tiden
så halva tiden bara rinner iväg och färgen hamnar överallt förutom på mig.
Äh jag får tygla mina fingrar, det är dom som alltid ska pilla på allt.



Så vad händer idag då? Njae, ingenting speciellt alls.
Alternativen är vila och plugga, det är det som erbjuds åt mig en helg som denna.

NU; powernap, en lång sådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0