vilken är er favorit?




Vilka butiker brukar ni handla i? Är det dom vanligaste som ni kan se ovan?
Jag är nyfiken vet ni ;)

Jag handlar oftast i butiker som H&M ginatricot och BIKBOK (därav bilderna).
samtidigt som det är fina kläder så suger det att det är
så pass många som har exakt likadana, man känner sig verkligen klonad och hur kul är det liksom?
Därför försöker jag hela tiden hitta saker som jag kan ändra kläderna med,
tex smycken och annat. Jag hatar sånt där snack "Åh, detta är mode nu jag måste köpa det" lalala, TÖNTAR.
Köp det ni trivs i och det ni gillar, inte vad som är modernt?
Om det är något ni gillar som råkar vara modernt, ja visst då är det ett + helt enkelt.

På H&M hittade jag ett tag massvis med kläder men nu är det sällan, någon gång kan jag hitta men njae.
Dom är billiga med en del saker men dyra med andra. Tex ett vanlig vit tröja med någon detalj, ja 249 kr.
Jag tycker inte det är rimligt men det är bara min åsikt.

På Gina finns det snygga saker också, men samma där.. detaljerna gör sakerna dyra!
Men annars snygga kläder, dock har jag haft erfarenhet av söndriga kläder efter bara några gångers användande!

På bikbok finns det snyggast kläder alltså, där hittar jag alltid något!
Nä asså BIKBOK kammar hem segern, haha!

Kommentarer
Postat av: bella

jag handlar mest på vero moda, vila och gina :D

men min favorit är nog vila faktist :)

2010-11-07 @ 13:31:36
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

min favoo e h&m

2010-11-08 @ 18:03:08
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0