I`m done!



Klockan slog nyss 17:19 vilket innebär att det tog hela 2 timmar och 23 minuter att göra klart min uppgift som var att planera en resa till London för 2 personer.
Klarade det nätt och jämnt, fyfan vad svårt det var alltså!
Skönt att ha den gjord nu iallafall så kan jag ägna mina tankar åt annat hehe ;)
Mitt i försöket att göra klart den jädrans uppgiften så flög mina tankar åt andra håll,
så jag fick snabbt plocka ihop dom igen och fokusera mig på det jag skulle göra.
Men det va inte lätt inte, jag är ganska tankspridd och mina tankar flyger lätt iväg åt olika håll så det gäller att hålla sig fokuserad och koncentrerad.
Vilket jag har jäkligt svårt för, haha!

Kommentarer
Postat av: linnea williams

dina ögonbryn är as snygga :D hahaha!

2010-10-30 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0