I'm home

Godkväll boys n girls.
Som ni kanske förstår av rubriken så är jag hemma nu, hemma hos mig!
Var och handlade med pappsen för en stund sen så nu ska vi äta och kolla på TV och jag ska även plugga lite ;)

För första gången så tar jag min skola på blodigt allvar, har tidigare inte brytt mig så mycket. Men nu har jag faktiskt skaffat en kalender och håller koll på alla mina papper och pluggar och gud vet allt, känns så jävla bra.
Det är bara dumt att inte sköta sina grejer från allra första början för det är bara sig själv man gör det svårare för.

Hur som helst så har jag sjuk träningsvärk från idrotten igår.
Min rumpa och mina lår är helt döda, haha!

Nä nu ska jag avrunda, hörs om en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0