lista

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja!
Gnälla: när jag är uttråkad, trött och hungrig ja!
Sova: Haha inte så mycket som jag borde!
Skada dig själv med flit: Mh, hela tiden.. nä skämt å sido!
Ta mediciner du inte borde ta: Nä!
Vilja dö: Usch nej, är alldeles för rädd för döden.
Drömma mardrömmar: Sometimes! Brukar inte komma ihåg så mycket av drömmar överhuduvtaget,
bara enstaka saker.
Drömma sexdrömmar: Som sagt jag kommer oftast inte ihåg mina drömmar,
men det har säkert hänt någon gång!
Klä dig i svart: Ja,, det är lättast att matcha med.
Gå till kyrkan: Nä, gillar inte kyrkan!
Gå i skolan: Jag försöker så mycket som möjligt, måste ju kämpa för betygen!
Röka: Ja, inte lika ofta längre. Det är en början mot den rätta vägen iaf..
Ljuga: Har säkert som alla andra dragit en vit lögn någon gång, men ärligheten kommer man längst med!
Hata folk: Hata är ett starkt ord, men jag tror faktiskt det. Lite tråkigt ändå!
Lita på folk: Ett fåtal personer, har förstått att folk inte längre alltid vill ens bästa.

VEM:
Saknar du
: Min älskade mami
Vill du döda: haha, ingen. Jag hade blivit frustrerad av att sitta och skaka galler!
Rörde dig sist: Min babe!
Vill du slå: just nu ingen ;)
Pussade dig sist: återigen min babe!
Vill du kittla: Hm, bra fråga där.
Kramade du sist: Min älskling!
Vill du prata med: Jag gillar att prata med mig själv då jag får bäst svar!
Skrek du på sist: Måste nog säga babe där igen, dock så skojade vi så det va inte något allvarligt inte.
Vill du vara som: MemyselfandI
Sårade dig sist: En föredetta vän som visade sig vara falsk!
Vill du bli galet full med: Mina tjejer! ;D
Gjorde dig riktigt glad senast: Min fina pojkvän, och tjejerna jag umgicks med denna helgen!
Fick du sms från senast: Mami

HAR DU:
För många vänner: Är det möjligt att ha det? haha
Flickvän: Nej
Förföljelsemani: Nja, de vet jag inte!
Tvångstankar: Oh ja, jobbigt fan! :p
Någon annan psykisk sjukdom: Inte som jag är medveten om iallafall.
Någon fysisk sjukdom: Nepp!
Någon skada: No!
Färgat håret: Ja, ett x antal gånger! Har bombat mitt hår med färg av alla slag.
Brutit några ben: Nej. Nu har jag en fråga till er; hur känns det?!
Några piercings: Öron och Navel!
Egen dator: Japp, annars hade jag och brorsan haft krig här hemma every day!
Bra självförtroende: Det är inte på topp längre
Kysst någon: Mm ;)
Köpt kondomer: No
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, min snutte
Bjudit ut någon: Om det räknas att bli tillfrågad om man vill med ut och röka, så sure!
Varit kär: svaret är definitivt ja på denna fråga!
Dumpat någon: Yes!
Blivit dumpad: Ja!
Velat vara otrogen: Haha nä?  
Varit otrogen: Tyvärr! I mitt tidigare liv då jag va ung och dum!
Stulit någonting: i mina yngre dagar..
Lämnat landet: Ja!
Rymt hemifrån: haha don't think so
Gjort något olagligt: ;)

HUR:
Svarar du i telefonen
: Beror på vem som ringer! Men typ "hallåå din ..." "heeeej"
Fördriver du tiden: genom att svara på sånt här!
Mycket pengar har du: no idea
Tjänar du pengar: inte atm, nej!
Ofta bäddar du sängen: I stort sett varje dag..
Ofta diskar du: Det är sällan! Jag skvätter för mkt haha
Ofta städar du: Flera gånger i veckan!
Många stör du dig på: Ingen aning, egentligen är de waste of time.
Ofta träffar du din familj: Varje dag typ!

TROR DU:
Att du kommer bli något
: Jag hoppas på det :)
På rymdvarelser: Ja! Vi kan ju inte vara helt ensamma i hela universum?
Att folk tycker om dig: Haha, det får dom svara på ;D
På ett liv efter detta: Vet inte, isf skulle jag vilja bli en vit kanin.
Att fiskar kan tänka: Tror faktiskt dom är ganska efterblivna!
Att du kommer leva länge: Hope so :D

VÄLJ:
Katt eller hund
: Katt!
Vit eller svart: Tufft val, men BÅDA!
Varmt eller kallt: VARMT!
Vatten eller land: Land!
Sex eller kyssar: Låter den frågan vara obesvarad eftersom ni inte har med det att göra.
Telefon eller internet: Internet!
Musik eller tystnad: Musik!
Bok eller film: film!
Leva eller dö: Dö.... nej LEVA så klart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0