med detta säger jag godnatt!

Nej nu är det dax för mig att dra mig tillbaka till drömmarnas land
och låta mina trött ögon blunda i ett X antal timmar. Dom är blodsprängda,
röda och det känns som dom tagit en fyrkantig form för en kväll!

Mina ögonlock känns tunga som bly och det är ett jobb
i sig att försöka hålla dom uppe, ett hårt jobb pass som pågått i mer
eller mindre 6 timmar och hjärnar leker med mig den spelar mig spratt,
försöker få min redan så trötta kropp till att jobba över och slita ut mig själv ännu mer.
Men kroppen skriker nej, det finns ingen möjlighet till att jobba över,
det finns möjlighet till sömn, efterlängtad och behövlig sömn
som läker kroppen för en stund. Men bara en stund.
Passet börjar lida mot sitt slut och tempot sjunker sakta men säkert...
Och jag, lilla jag sluter mina ögon och flyger iväg för ett besök i drömmarnas land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0