min dag



Ungefär såhär sne och ihoptryckt känner jag mig just nu, haha!
Dagen har varit lång vaknade kl halv 6 och i samma ögonblick bestämde vi oss för att skita i första lektionen och sova vidare, so we did! (för er som missat det så sov jag hos min babe)

Nöjd glad och trött som jag va så ställde jag om klockan till 08:30 och tiden gick snabbt kan jag lova,
men pigg och glad vaknade jag halv 9.
Tanken på att gå till skolan och att gå upp ifrån det varma täcket va inte direkt lockande, att stanna kvar i sängen och mysa hela dagen med babe var mer lockande hehe!
Vi tog oss upp iallafall och började fixa smått inför skolan och vips så va det tid att dra sig mot bussen..

På väg mot bussen så fick jag ett sms av en tjej i vår klass att vi aldrig hade haft den första lektionen.
Snacka om surt för dom som faktiskt åkte dit, dagen flöt på fort som vanligt.
Hade bara administration, näthandel och idrott idag så det va en lugn måndag denna veckan.

Vi kom inte hem förrän vid 4 tiden och då var det gäster här så det är anledningen till kass update ;)
jag är helt slut både i knoppen och kroppen så nu ska jag relaxa.

Nä det är dax att avrunda, ha en fortsatt trevligt kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0