ögonbryn

Åh, jag verkligen älskar välformade, snygga och lite tjockare ögonbryn.
När jag va lite yngre så var det två streck som gällde, väldigt fult och inte alls smickrande för mitt ansikte eftersom jag har väldigt synliga käkben (hur fan ska man förklara ;s?) så såg det bara så jävla fult och löjligt ut!
Såg ut som en morot i ansiktet med supermycket brunkräm och svarta streck till ögonbryn, hahah tacka gud för att jag förändrats alltså.

Anyhow så är jag väldigt faschinerad över ögonbryn, dom intresserar mig, dom tilltalar mig, det är min ambition. Överdrev kanske en aning men det är faktiskt så att dom intresserar mig!! Dock mina så sönderplockade nu efter dumheter jag gjorde när jag va yngre, dom är inte tunna det kan jag verkligen inte påstå MEN dom är inte "jättetjocka" och absolut inte dom mest välformade heller.
JAG MENAR INTE ATT DET ÄR ASFULT ATT HA TUNNA ÖGONBRYN, MEN PÅ MIG ÄR DET INTE ETT DUGG SNYGGT! så alla ni som trivs med lite tunnare eyebrows missuppfatta mig inte.

Jag har letat i flera dagar nu efter något i stil med hjälpmedel för att få håren att växa ut snabbare så att jag sen kan forma om dom utan att behöva stå och måla i och sådär. Har inte hittat något ännu, eller jo det har jag men inte något som jag ens tänker tanken på att köpa.. 995 kr för en tub med ca 4ml i!!!! fattar ni hur lite det är för det priset eller??? NI KANSKE VET NÅGOT SOM HJÄLPER? :D



Detta kallar jag välformade och snygga ögonbryn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0