onsdag

Ikväll är det mys för full rulle!
Gjorde fruktsallad för en stund sen som jag nu sitter och mumsar på :D hehe.
Idag har varit en lång men intressant dag!
Efter IKEA drog jag och babe en runda i malmö stad.
Man va ju lite skakis med tanke på att det är rena rama vilda västern där just nu!

Fan vad IKEA är intressant btw, det trodde jag inte alltså.. men man blir inte förvånad! ;)
Nu har jag lov eftersom min klass är ledig veckan ut (och såklart nästa vecka),
dock har vi hemuppgifter men dom ska jag försöka göra klart så snabbt som möjligt så jag är fri sen.

Ikväll är det ju sista avsnittet av "kungarna i tylösand" .. Sjukt efterblivet program men ack så roligt!

Så vad händer hos er ikväll änglar? vad har ni för er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0