shop til you drop

Senare idag ska jag ta bussen mot lund och där ska jag hoppa på bussen som ska ta mig vidare till löddeköpinge
där jag ska möta upp min kusin och gå en runda på Center Syd i hopp om att finna något snyggt!

Som ni nog märkt så älskar jag att shoppa, och jag kan stå i flera timmar och beundra ett plagg och försöka mixa/matcha.. visst låter det sjukt överdrivet men jag lovar er det är så. Jag blir glad av mina kläder/väskor/accesoarer det liksom sprudlar av glädje inom mig!   
Det känns lite som att jag målar upp en bild av mig själv som psykopat men så är inte fallet faktiskt, nog för att jag kan bli freaky sometimes men vem kan inte bli det egentligen? ;p




NU; Småföretagande A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0