softar-söndag


Klockan är 10:52 och det är en SÖNDAG.
Är det  någon som vaknat till liv eller?
Igår hade jag väldigt trevligt med ett gäng tjejer,
vi åt pizza, pratade och skojade!
Vid 12 tiden drog jag mig hem till babe, spenderade natten där.
Vi vaknade för en stund sen och båda är lika slitna, så idag blir det softar-söndag hehe ;)

Jag lyckades kamma hem lite foton sen igår,
tjejerna va inte så pigga på att fota dock.
Men jag visar er sen vad jag lyckades åstadkomma.


Nu till något helt annat, som ni vet så va jag med i tävlingen "Veckans Blogg" på Donikas blogg, OCH JAG VANN :D:D
så tack så hemskt mycket ni som rösta och tack till dig Donika som ordnade tävlingen!


NU; FILM

Kommentarer
Postat av: db svarar

tack själv, för att du var med :D:D

2010-10-24 @ 13:33:15
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0