studiebesök


Klockan är halv 9 och jag har precis hoppat på tåget mot Malmö tillsammans med min galna klass!
Vi nämligen på studiebesök på IKEA.

När vi anländer ska vi äta frukost dirr,
sen blir det lite "behind the scenes" med dom anställda och därefter ska vi äta lunch.
Och sen mina vänner ska vi ta en tur i själva varuhuset.
Ska go wild med dom där vagnarna asså. HA VAGN-RACE :D
nej skämt å sido, hehe!

KAMERAN ÄR MED OCH JAG NÄSTAN LOVAR ER ATT NI KOMMER FÅ BILDER!
men jag lovar inget, jag sa nästan. Det blir bäst så! ;)


MATEN ÄR DELICIOUS, SOM JAG SKA ÄTA HAHAH!!


Kommentarer
Postat av: db

Duu var bor du ngnstans?

2010-10-28 @ 12:52:08
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0