Tidigare idag när jag skulle hoppa på buss...

Tidigare idag när jag skulle hoppa på bussen i lund så va det väldigt mycket folk och en lång kö, så jag stod i kö för att komma på och då kommer ett killgäng och tränger sig före i stort sett alla. Dom puttas och trycker sig fram bara för att slippa stå upp i bussen. Tillsist stod dom då bakom mig och puttade och höll på, saken va den att jag hade massa folk före och kön stod ganska stilla. Och dom idioterna fortsätter att knuffa, efter ett tag blir jag trött på det och vänder mig om och säger på ett normalt och trevligt sätt att det inte hjälper att dom puttar för dom kommer inte fortare in i bussen ändå. Till svar får jag jävla hora och ett skratt. Antar att han va ute efter att spela tuff inför hans vänner, men so what? De är INTE okej att svara på det sättet. Man ska kunna säga ifrån utan att behöva få ett sånt svar! För det är INTE så man ska behandla sina medmänniskor, jag har fått lära mig att man ska visa respekt mot varandra och med respekt menar jag inte att man ska smutskasta varann. Egentligen bryr jag mig inte för jag känner inte dom där efterblivna killarna, thank god! men det är hela principen, det är INTE okej bara iallafall inte enligt mig! Så om ni vill puttas och vara respektlösa så håll er borta ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: mamma

det e min tös det <3 <3 <3

2010-10-23 @ 09:15:09
Postat av: db

ncncn så fucking omogna

2010-10-23 @ 12:04:30
URL: http://dblicious.blogg.se/
Postat av: Clara

riktigt dåligt gjort!

2010-10-24 @ 11:11:53
URL: http://cixit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0