tråkig dag!

Sådär ja!
Nu är jag redo att möta dagen, haha.

Tänkte dra gårdagen snabbt för er.
Japp, jag mös i babes säng halva dagen och andra halvan spenderade jag i Ystad
med min mamma,min lillebror och min moster och hennes dotter (min kusin).

Vi gick en runda på stan och sedan skrek våra magar efter mat
så vi köpte Thai-box att mumsa på!
Sen blev jag avsläppt hos babe igen och sen hade vi mys all night long.

Hittade en asbra film; The Infidel hette den!
Den handlar om en muslimsk man vars mamma dör
och i samma veva som mamman dör
så får mannen reda på att han är adopterad och egentligen är jude.
Han får panik och blir helt sne, SE DEN :D




Jag ska alldeles strax promenixa ner till the station för att hoppa på the train hemåt!
Idag är det riktigt inneväder (vilken dag är det inte det?) det blåser ju orkan där ute,
så ska ta mig hem så snabt jag bara kan sen ska jag relaxa
och försöka tränga in lite plugg i mitt "stressiga" dags-schema.

TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0