this is me!



Hej gott folk!
hur mår ni? allt bra? haha jag sitter och skriver till läsare som inte finns (ÄN!).
Vad ska man göra för att utmärka sig bland alla 30 000 bloggar då? hm, en jävligt bra fråga dock har jag inget bra svar på frågan. Jag är inte kissie som tänker provocera och få er att koka bakom skärmarna.
Ni kommer få se the real me och inte någon annan så hata det, älska det.. whatever jag tvingar er inte läsa det väljer ni själva!

jag blogga förut på "memyselfandjulie" men jag valde att sätta kod på den för att kunna skriva av mig allting, det kommer jag göra här också men inte lika djupt/privat.
Och tänk inte nu oh kolla hon, sån fjortis skriver med z:a och grejer.
Jag hade 3e världskriget med min hjärna för att komma ett bra bloggnamn, prövade massa olika men tillslut orka jag inte hålla på med så jag tog det här och de är ändå ganska okej namn. Duger så länge iallafall.

Vilken bok det har blivit.. och just de jag har glömt det viktigaste; Jag heter Julia, har en del (läs: många) olika smeknamn och jag är 16 år.Ni kommer få läsa om mitt väldigt simpla liv, typ som alla andra 16-åringars.
Sen med tiden kmr de nog mer :)

OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: söt_tjej_från_malmö_91

polski är cool.

2010-10-14 @ 20:35:11
Postat av: johanna

epic fail polski

2010-10-14 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0