SVARA

Hey guys ;D allt bra? ..on my own side så är det helt ok,
har varit lite seg idag men så är det ibland och det är bara till att bita ihop och ta det med en nypa salt. 

Idag hade vi en lugn dag, vi brukar inte ha så ansträngande dagar annars heller men idag jobbade vi självständigt med våra arbeten så det va väldigt lugnt, men snabb som jag är så har jag gjort det färdigt redan!
Vi satt vid datorerna fram till halv 12 tiden då vi tog en lunch-break och sen back to work!

Sen jobbade vi fram tills halv 2 då vi fick sluta och nu sitter jag med min babe på hans lektion, när han slutar ska vi ta bussen tsm, han ska hem och jag ska vidare och hälsa på min lilla kusin som föddes för ca 1 månad sen.

Jag har förberett massa inlägg till er, och jag tänkte göra fler.
MEN då behöver jag också veta vad ni vill läsa? vill ni ha tips på snygga ringar/kläder/väskor eller vill ni ha texter/åsikter eller något helt annat?! om ni inte svarar så tar jag det som ni inte vill läsa något alls och då kan jag ju lika bra sätta kod på denna bloggen också så det är upp till er.


denna bilden är från dagen jag slutade 9an, fan vad jag saknar det!
 

Kommentarer
Postat av: amanda

ringar,kläder,väskor & produkter till håret och massa sånt! ;)

2010-10-20 @ 16:34:43
Postat av: linnea

skönhet mannen :D

2010-10-20 @ 17:42:31
Postat av: jt

saknar det med.. <3

2010-10-20 @ 20:37:50
URL: http://johannathroback.blogg.se/
Postat av: medina

duuu e grym keep up!!

2010-10-20 @ 21:47:41
URL: http://msaahiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0