bilder

Usch, söndagar är så tråkiga. Jag får ångest och blir helt deprimerad, haha.
Inte ett dugg kul egentligen,
men det är bara till att bita ihop och ladda inför en ny vecka (2 skoldagar jiha!!!).
Nu har jag och babe precis ätit.
Resten av dagen/kvällen tänkte vi mysa i soffan med filmer och godis att mumsa på tillsammans med babes lillebror!

Här kommer bilderna sen igår;


fina tjejer!


Emma vill boxa någon och Rebecka tycker det är kanon


Johanna kämpar för att se snäll ut, hehe


Emma visar oss sin snyggaste pose


bexi<3


Johanna och Emelie leker glad



Jag försöker posa samtidigt som jag skakar som bambi på is av kyla

Kommentarer
Postat av: Rebecka

BIG LOVE!

2010-10-24 @ 16:54:52
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0