var tror ni jag är?

... JO, i skolan såklart!
Grattis till er som gissa rätt ni är verkligen intelligenta alltså woho.

Jag måste berätta en asrolig sak för er, det är bara så typiskt tjejer.
Vi är 4-5 tjejer i klassen som är lite bloggskadade och vi följer dom såkallade "storbloggarna".
Imorse hamnade vi i en diskussion och jag berättade om kalabaliken mellan Paow&Hugo och diskussionen blev väldigt hetsig kan jag lova, haha! ;)
Tillslut startade vi  upp datorerna och vad tror ni vi gör? Allihopa går in på olika bloggar och efter en stund så utbrister en av tjejerna; BLONDINBELLA OCH NILS HAR SKILJT SIG!!!
 Vi börjar prata i mun på varandra, vi blir nervösa och får panik över dom "hemska" sakerna som egentligen inte rör oss ett dugg. Snacka om skadade utav bloggar 

I måndags startade vi ett projekt här i skolan som heter "Starta eget företag". Vi ska alltså låtsas starta ett företag, projektet ska utmynna i en pp-presentation och en affärside. Så det är det vi håller på med i skolan denna veckan. Nä nu ska jag se till att bli klar!


GLÖM INTE RÖSTA PÅ MIG I VECKANS BLOGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0