varje hjärta har sin egen hemlighet

Det händer väldigt mycket i mitt privatliv just nu och därför har jag varit lite ledsen ikväll.
Och jag kände att jag inte pallade fota och grejer så jag kommer inte visa er ikväll vad jag köpt.
Istället så ska jag mysa med min underbara pojkvän och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Som sagt anledningen till att jag är ledsen och inte mår så bra är pga saker i mitt privatliv vilket betyder att jag inte kommer skriva ut det här. Mina nära vänner kommer jag självklart berätta för eftersom det kommer påverka mig mycket i framtiden och så småningen så kommer det även synas i bloggen.
MEN INTE NU

Hoppas ni förstår!

Kommentarer
Postat av: mamma

ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MKT JULIA DET VET DU

2010-10-21 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0