DRAR MIG TILLBAKA, GODNATT PÅ ER!


Efter att inte sett någon film alls&inte heller ätit några onyttigheter
utan bara varit så ska vi nu dra oss tillbaka och kanske hinner vi se en film
- innan våra ögon bommar igen. Det har nog aldrig hänt men man kan ju hoppas, haha!
Imorgon ska jag ovilligt stiga upp redan vid halv 10,
för vid halv 12 ska jag iväg och fynda på modeloppis hade jag tänkt.
Vi hörs mer imorgon så nu säger jag godnatt!!

- förresten så vill jag bara säga att jag älskar denna bilden på oss.
Vi ser ut som ett par luffare men gillar den som fan ändå alltså, tycker den utstrålar så mycket känslor. Äeh jag är konstig men lite rätt har jag kanske ellor?!


Kommentarer
Postat av: Ilda - Mamma till Amilia :)

Tack detsamma tjejen :)

KRAM!

2011-08-14 @ 22:23:05
URL: http://mislimoje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0