aq-va-kul

Trötta efter en lång dag är vi nu hemma igen! Aq-va-kul va inte så himla kul faktiskt, rättare sagt en besvikelse.
Istället åkte vi vidare till triangeln och åt china box och även det blev en besvikelse. Maten smakade bara fet,
jag menar allvar åt ungefär 3 tuggor innan jag sköt boxen ifrån mig. Såklart blev jag sugen på fika och vad ploppa upp
i mitt huvud om inte IKEA? Så vad tror ni vi gjorde? Jo, vi rullade dit. Fikade och jag blev nöjd. Sen rulla vi vidare hemåt.
Nu ska jag och babe duscha sen ska vi ladda ner någon filmså med det sagt blir det inget mer bloggande ikv.

Good night sleep tight.. and don't let the bedbugs bite you!



Saknar dig också min älskade vän!


Kommentarer
Postat av: Johanna

gullunge! <3

2011-02-14 @ 10:58:57
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0