KIWI

I'm home! Sitter i soffan och trycker i mig kiwi och lasagne, lite nougat slank ner förut också.
Jag och det nyttiga livet gick inte hand i hand direkt men jag får väl ge det ett nytt försök snart igen.
Köpte en kartong med kiwi idag iallafall så det är kanske en början.

Äh vi får se.. För övrigt så är jag otroligt trött idag och jag har ingen aning om varför men jag känner mig långt
ifrån mänsklig alltså så jag ska strax krypa ner i sängen med näsan i skolböckerna. Har nämligen hela 3 prov denna vecka but that's life. Jag ska trycka in några inlägg till men inga live inlägg dock för det orkar jag inte så ni
får helt enkelt nöja er med färdiga men det är väl inte så pjåkigt det heller? Stay real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0