medicin

Godmorgon! vaknade för ett tag sen och satte igång TV:n dirr, finns inte så mycket annat att göra eftersom jag inte får lämna rummet. Iallafall så kom en sköterska nyss in med mina mediciner så jag ska försöka få ner dom och få dom till att stanna. Igår kom dom upp 3 gånger, mysigt och intressant va? Annars har jag sovit ganska bra bortsett från att jag legat som prinsessan på ärten eftersom jag är rädd för den där jäkla droppsladden. Kanske jag ska tänka på att avrunda mitt jätte intressanta inlägg och trycka i mig medicinerna? Later!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas de snart bli bättre hjärtat! Så du kan komma hem och umgås med mig som vanligt igen :* Jag älskar dig <3

2011-02-04 @ 15:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0