tillbaka

Sådär ja nu är vi hemma igen. Solen kika fram idag i Malmö och det va verkligen ashärligt väder, vi strosa runder
på mobilia mest i killaffärer dock. Men en sak fick jag med mig hem iallafall och det är en av dom bästa sakerna
jag köpt/fått!! Emir köpte den till mig som "alla hjärtansdag present".. hur gulligt?! Ska visa er senare, kameran glömde jag hemma så ni får en fattig cam bild senare. Efter en stund kurra våra magar så vi drog och åt på någon bosnisk resturang. Alltså de va så himla gott! Och nu är vi som sagt hemma igen och smider planer för kvällen.

Snälla kan det inte hända ett mirakel så det finns något att göra i denna sketna håla.. aii hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0