vaniljhjärta och presenter

Sa ju att jag skulle återkomma senare och senare är nu! Jag har ju vart hemma hos min pojkvän nu sen i lördags
så jag tyckte det va dax att röra sig hemåt, so I did. Och nu är jag hemma, kom hem till ett stökigt rum med
kläder och skor överallt. Fan, jag skulle ju städa men jag orkar verkligen inte idag.. skjuter upp de till imorgon ;)

Idag är det ju alla ♥-dag och det är idag alla turturduvor köper presenter åt varandra för att visa sin kärlek
lite extra just idag. Jag och min pojkvän är ett av alla par/människor som gör detta och egentligen är det lite
löjligt men ja det är en mysig dag så vi gör det iallafall. I skolan åt jag och mina vänner vaniljhjärta och hade present-snack + ett par lektioner sen var det slut i rutan.

Efter skolan drog jag (seg som jag är) med min älskade mamma samt min fina lillebror för att fixa present
åt min älskling. Fantasin svek så jag köpte en tröja, choklad,redbull och en radiostyrd badanka. Bad ankan var
mest på skoj dock! Det är ungefär vad jag gjort idag, självklart har jag ju myst med min pojkvän också och nu
sitter jag hemma med en påse med skumtomtar. Nu har jag dragit min dag så nu ska jag återgå till att göra inte
ett skit, vilket är jäkligt skönt. Stay real så hörs vi senare med lite bilder. Ska även visa vad jag shoppade idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0