födelsedagskalas

Godmorgon! Sovit gott? Hope so.. on my own side har sömnen varit lite knakig, vaknat flera gånger och vart så jävla törstig! Men äh inte lönt att klaga. Anyways så vaknade jag för en stund sen och har legat i sängen sen dess med min vattenflaska och huvudvärk som heter duga men om man bortser från det så mår jag nästan prima. Ska ligga och dra mig en liten stund till sen ska jag börja röra mig hemåt.

Förresten jag berättade ju aldrig igår att jag skulle på födelsedagskalas för min farfar. Men det skulle jag iallafall och jag hade as roligt! Vi åt jättegod mat, pratade osv. Jag och Emelie fick något ryck och började shotta helt plötsligt och därefter blev vi så taggade på fest så vid 12 tiden drog vi vidare hem till min kusin och fortsatte där. And that's the reason to why I feel like I do ;)



Jag fotade en hel del igår så dom bilderna slänger jag upp senare!
Stay Real; over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0