såhär va mitt nyår

Tänkte passa på att berätta om min nyårskväll nu när babe somnat,
han sover så sött här bredvid mig. Stackarn va ju helt slagen!

Nog om det och back to the subject; jag firade nyår tsm med fina vänner, några kända ansikte och andra mindre kända. Men de va en skön mix, dock spårade det ur lite redan vid 11 tiden, folk däckade osv.
Dock vakna alla till liv innan 12 så ingen skada skedd här inte.

Vi åt, vi drack (med måtta ;)), vi sjöng, vi dansa, vi skrek .. vi hann med det mästa igår!
Trodde kvällen skulle bli sämst eftersom jag inte firade med min älskling men den blev jävligt lyckad ändå men visst hade det varit trevligt att fira in det nya året tsm med sin pojkvän. Va lite nedstämd strax innan 12 slaget för jag inte hade någon att pussa men snäll som madde är så ryckte hon in!
Vid 2 drog alla hemåt och jag åkte till Emir.

Kort och gott.. DET VA EN JÄVLA BRA KVÄLL ALLTSÅ.

Stort tack till er som va med och gjorde min nyårsafton, ni är awesome


Bilder kommer när emelie fått tummarna ur gumpen, det kan ta tid det.
Det va en pik till dig babe just so you know.

Kommentarer
Postat av: Madde

hihihihi puss sötnos

2011-01-02 @ 13:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0