självklart

Hej änglar!

Igår satte jag bloggen åt sidan för att umgås med Albina. Vi gjorde lite allt möjligt ;D
Vid halv 8 tiden drog vi hem till henne för att spendera natten där, vi kolla film och lite sånt sen vid 12 stupa vi i säng. Vi vakna runt halv 8 imorse och sen fixade vi till oss och därefter följde jag med henne in till simrishamn och tog bussen där ifrån till Ystad.

Anlände till skolan vid 10 tiden då jag hade en lektion och sen fick jag sån jäkla mensvärk så jag drog faktiskt hem!
Eller ja hem och hem, jag och mamma tog en mini-shopping-tur och jag fick faktiskt lite inhandlat. Nu sitter jag hemma hos mamma och ska hoppa i mjukisoutfiten.

Självklart så dog min kamera när jag skulle fota allt jag köpt så bilder kommer imorgon (förhoppningsvis!)

Hörs senare; stay real ;)


min lärare rita på mig därav den fula pricken på kinden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0