Tänkte slänga in ett sista inlägg där jag ...

dsc00289 (MMS)

Tänkte slänga in ett sista inlägg där jag drar dagens händelser för er, passar bra nu innan jag kryper till kojs och låter nattens timmar passera för att vakna upp till en ny dag full med möjligheter. Dagen idag har varit jäkligt simpel och lugnt. Första skoldagen är såklart alltid seg eftersom man lurat hjärnan samt kroppen till att vända på dygnet vilket är lätt hänt men att vända tillbax och luras ännu en gång är lättare sagt än gjort. Men äta bör man annars dör man, right? Well, samma sak håller sovandet. Oh no nu gled jag in på något helt annat tillbax till ämnet; som sagt dagen va seg men flöt ändå på ganska bra tyckte jag. Började runt 10 och slutade vid halv 4 tiden. under dagens lopp har jag hunnit med att ha en rad olika lektioner, ätit potatisbullar, rökt, åkt buss, lyssnat på musik, gått upp och ner för trappor, pratat, skrattat, ätit chokladpudding, träffat vänner samt släktingar, skrivit, räknat, druckit cola, suttit vid datorn, beställt en kamera, fixat och trixat med mamma, kollat film med min bror, ätit pasta, tagit medicin och ja that's it I think;) som ni märker har jag hunnit med en hel del. Där fick ni en snabb dragning av min måndag. Imorgon ska jag visa er vilket kamera jag beställt och även lägga in bilder sen i lördags då jag va på fest med fina vänner. Men nu är det dax att krypa ner, ska upp redan vid 8 imorgon. Hörs imorgon, drömma kan man alltid but stay real!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0