tillbaka

Jag kom precis hem från kristianstad där jag va på andy's lekland tillsammans med min mamma, min bror och två andra småtjejer. Det va faktiskt skoj dock blev jag chockad över hur läskiga saker det fanns. Ni skulle sett alltså, småungarna lekte och jag blev skräckslagen! Efter drog vi och åt. Gissa vad jag åt? Jo jag åt sallad när jag hade kunnat äta pommes men eftersom jag ska bli nyttig så va det sallad som gällde. Tänkte bara uppdatera er lite om läget, nu ska jag lägga in bilderna. Hann fota lite innan min kamera dog. Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: linn

Veckans blogg VS dagens blogg, vilket tycker du är bäst ? :)

in och kommentera vad du tycker i mitt inlägg om det!

2011-01-26 @ 21:40:07
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0