man kan aldrig ha för många skor

Just nu ligger jag i min brors säng tillsammans med honom, vi ligger med varsin dator.
Han spelar och jag läser bloggar/kollar runder lite överallt. Jäkligt skönt att bara kunna relaxa utan att behöva tänka på läxor och en massa annat! Men jag antar att jag kommer ångra att jag skrev detta, kommer säkert få en hel hög med läxor dem närmaste dagarna nu.. BARA FÖR ATT.

Anyhow.. jag klicka in på nelly.com bara för att kolla lite och självklart
föll jag pladask för ett par kilklackar i mocka. japp, jag var tvungen att beställa dom.

you like?


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ta kort på dom när du får dom?

2011-01-17 @ 19:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0