ticking clock

Efter att inte ha satt fötterna i skolan på 3 dagar

så måste jag säga att jag börjar sakna min klass..

Som ni nog förstår så stannade jag hemma idag också, va väldigt hängig igårkväll och är det fortfarande så lika bra att vila och sen kunna gå back to the reality again.

 

Godmorgon förresten!

 

Vaknade alldeles nyss så är lite yr i natt mössan if you know what I mean. Idag är en sån dag då jag verkligen vill fixa mig och inte glida runt i mjukis brallor och vara allmänt ful.

Dock känns det jäkligt onödigt eftersom jag förmodligen kommer spendera

halva dagen i sängen så I guess there's no point with it.

Till det viktigaste; Jag ska skriva en utredande text, det är inte så jäkla svårt MEN jag kommer inte på något intressant/bra ämne jag kan skriva om. Så om ni har förslag, släng in dom i kommentarsfältet ;)

 

Drar mig tillbaka för att mysa under täcket och sova bort lite tid,

kanske jag sover tills babe kommer hem.
Ticking clock. Ringer det någon klocka? Är den bra?

Såg halva inatt och den verka helt OK.

Stay Real!

 


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

tycker du verkligen de?

tack så himla mycket :)

kram kram!

2011-01-19 @ 13:34:53
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Du är la för söt :)

tack så hemskt mycket !

2011-01-19 @ 13:47:26
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Sara

Krya på dig :)

2011-01-19 @ 15:32:33
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0