svadba or something

igår var jag på bröllop/fest för kvinnor (dont know what to call it!) med amra,ajla,azra + emirs mammas familj.  kul var det iaf, nästan som en svensk möhippa dock mycket mycket lugnare och egentligen inte alls lik så vet inte vart jag fick det ifrån. dansade en del vilket typ var höjdpunkten hehe. men det var så jävla varmt och trångt. alltså fanns inte en människa där inne som inte svettades. fattar ni så många servetter som måste gått åt eller. nästintill alla satt och torka av sig så varmt det va, mysigt huh? haha!
var där några timmar sen ville ajla hemåt och vi andra var också ganska nöjda så vi stack hemåt. väl hemma (vad fan ska man säga det är inte hemma fast atm är det typ det?) gjorde jag inte något alls. chillade till 9 pa kvällen sen blev det utgång and i had a blast! seriously, bra musik, trevliga och sociala tjejer, god dricka. hur bra?! idag är jag seg men äh, snart ska jag och amra ut och fixa en sak. you'll se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0