fika med tjejgänget


skepp o hoj mina vänner. sitter i soffan med mjukisbrallor och pustar ut efter en lång dag. ska strax ta tag i lite plugg som väntar på mig. men först tänkte jag dra min dag lite snabbt; började dagen med en slapp lektion dock jäkligt tråkig, tråkiga lektionen följdes upp av en låååång lunchrast då jag och tjejgänget drog till espresso house för lite snack och fika. trevligt! två lektioner till och jag va slutkörd. sista halvtimmen på matten va tortyr. efter skolan umgicks jag lite med babe och några vänner and here I am... at home =)

nu ska jag hoppa ner i badet så vi hörs senare, xoxo..

Kommentarer
Postat av: lina

varför har du blivit så dålig på att uppdatera? älskar din blogg så börja uppdatera igen!!!!!! Ha de gött:)

2011-03-21 @ 18:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0