svar på tal - angående ögonbryn


efter ett par timmar i skolan fick jag nu tag i en dator. ätit god lunch och jobbat grymt på en mattelektion. score!fått en fråga som jag tänkte svara på i detta inlägg så nu gör jag det..

lisa om panda nylle:
Hur har du fått dina bryn så himla fylliga och fina :)?

Till att börja med vill jag tacka för dina fina ord. Och ja? jag vet inte riktigt vad jag gjort.
i mina yngre dagar va jag lite av en pincett-missbrukare så jag har fått spara spara och återigen spara! Häromdagen vaxa jag dom och blev nu är jag jättenöjd! tröttnar nämligen väldigt fort. Använder också H&M's ögonbrynspenna på dom ställen det behövs. Men för att sammanfatta texten; missbruka inte pincetten, klipp och "borsta" med jämna mellanrum, forma dom i en form du gillar. Hoppas du blev nöjd med svaret =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

fin blogg !

2011-03-15 @ 19:36:25
URL: http://kungungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0