blogg.se strul

KASS UPPDATERING!!

att logga in har varit omöjligt för mig. hur har det funkat för er?
nu går det igen.. tack och lov! motvilligt tog jag mig upp imorse och stack iväg till plugget.
där jag tillsammans med min arbetsgrupp fixade ihop en snabb pp. imorgon är det redovisning.
som jag förövrigt missar av privata skäl. anlände till hemmet strax innan halv 3.. och inte långt
efter droppa mams av lillebrorsan här. på tal om nothing at all så försökte me myself and I få till
en någorlunda ok outfitbild, men kameran gjorde starkt motstånd. alltså ingen bild idag! nu väntar
ett varmt bad och en girl magazine. puss....




Kommentarer
Postat av: ewe ♥

Vad skönt! Skulle också behöva ett varmt bad.



Kram Ewelina!

2011-03-02 @ 18:27:34
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0