härlig helg, hatar driftfel


nu var det 4 dagar sen sist och helgen lider mot sitt slut så lika bra att blogga lite som avslut på denna helg. i fredags blev det festligheter at my place med ett gäng fina vänner (bilder kommer när emelie fått tummarna ur röven och nej jag ska inte snacka egentligen but still), lördagen bjöd på jobb och mys med min favoritpojke, idag gällde häng med vänner och plugg. ungefär så har min helg sett ut! Imorgon är det måndag och veckan drar igång. fullspäckad vecka kan man lugnt säga men what to do sherlock?

i denna minut sitter jag med varma koppen i strupen (svalde nyss) samtidigt som jag kollar big brother och det går ju bra. annars då? japp på onsdag ska jag till tandis men förutom det så är jag ganska busy denna veckan, som jag sa tidigare. efterblivet att nämna det igen! äeh nu ska jag sluta babbla.

måste ta mig i kragen och fota mer + lägga in bilder. påminn mig..... OK?

godnatt på er pinglor. sleep tight


woopsi detta inlägg skulle lagts upp igår men det gick inte då. idag har jag vart i skolan och sen hängde jag med en fin och saknad vän. och ikväll drog jag faktiskt ut och promenixa lite. nä nu ska jag dra mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0