summer feeling


har inte riktigt hunnit smälta att det snart är sommar och att det är ungefär en månad tills jag lämnar min familj för första gången under mina 16 år och åker iväg till ett främmande land. ska bli sjukt kul men jag är så jäkla spänd. jag har dessutom redan ett år på gymnasiet avklarat.. how sick is that? ett fucking år. tiden har sprungit iväg verkligen, två ynka år kvar till studenten. bu-hu men man kan ju hoppas att tiden fortsätter att springa förbi! annars då? jo har fått helgjobb och sommarjobb i tre veckor. känns lagom. blir ju lite cash av det iallafall.

nu pallar jag inte skriva mer; blev sugen på fruktsallad. får väl se vad jag kan fixa fram. påtal om ingenting så börjar jag 11.40 imorgon så see ya att jag ska lägga mig tidigt. xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0